POCZĄTKI

Jesteśmy specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i serwisowaniu samochodów.
Firma Inter Car Nowak Sp. z o.o. powstała w 1999 roku jako salon sprzedaży samochodów Toyota z kilkunastoosobową wówczas kadrą pracowniczą. Salon ten wkrótce wraz z serwisem i sklepem poszerzył ofertę o dedykowane usługi blacharsko-lakiernicze w ramach tej marki. Zrównoważone zarządzanie i inwestycje sprawiły, że Inter Car stał się wiodącym w regionie podmiotem wyznaczającym poziom odniesienia dla innych dealerów a sama firma uzyskała opinię najlepszego zakładu blacharsko-lakierniczego w Krakowie.

Stawiając na wzrost kompetencji i stałe podnoszenie poziomu oferowanych usług w roku 2002 udostępniliśmy naszym klientom jedną z najnowocześniejszych linii blacharsko-lakierniczych realizujących naprawy powypadkowe. Konsekwencją tej inwestycji w roku 2006 lakiernicy firmy Inter Car Nowak znaleźli się w czołówce najlepszych lakierników w Polsce. W konkursie o tytuł "Lakiernik Roku 2006", którego organizatorem była firma Toyota Motor Poland wyróżnienia otrzymało aż dwóch pracowników firmy Inter Car Nowak.

W roku 2005 powstaje nasz kolejny salon Toyoty w Krakowie przy ulicy Jasnogórskiej. Salon ten zostaje uznany za największy obiekt Toyoty w Europie. Podczas uroczystego otwarcia w dniu 10 października 2005 gościmy przedstawicieli Toyota Motor Poland, na czele których obecny jest Prezydent Pan Hiroshi Kono.

W kolejnych latach osiągamy średnią wartość sprzedaży trzykrotnie przewyższającą sprzedaż konkurencyjnych Dealerów małopolskich. Niezależnie od tego inwestujemy w rozwój kompetencji pracowników. Ich zaangażowanie i umiejętności poparte silną motywacją znakomicie wpisują się w obraz oczekiwań nawet najbardziej wymagających klientów. Stajemy się na wiele lat dominującym dealerem marki Toyota w regionie.

STACJA KONTROLI POJAZDÓW

W sierpniu 2005 w salonie przy ul. Zakopiańskiej zostaje uruchomiona Stacja Kontroli Pojazdów, która w ogromnym tempie zwiększyła zainteresowanie klientów stale poszerzającą się ofertą firmy.

W 2007 roku uruchomiona zostaje kolejna Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów przy ul. Jasnogórskiej oferująca klientom pełną gamę usług.

CERTYFIKAT ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ

Firma wdrożyła i utrzymuje system zarządzania jakością ISO 9001 :2000 i ISO 14001:2004

WYRÓŻNIENIA

GEPARDY BIZNESU dyplom w kategorii najdynamiczniejsza firma województwa małopolskiego

Czterokrotnie tytuł LIDERA RYNKU

Najlepsza w Polsce firma w zakresie sprzedaży  i serwisowania samochodów marki TOYOTA

Nominacja Europejskiego Konkursu Promocyjnego EURO LEADERA

Wyróżnienie w rankingu DIAMENTY FORBESA 2010 w kategorii firm o bardzo wysokim poziomie przychodów w województwie małopolskim

PRYNCYPIA

Naczelną zasadą firmy jest oferowanie usług na najwyższym poziomie. Ta fundamentalna zasada pozwoliła wypracować standardy, które stały się ważnych składnikiem firmowego know-how, z którego możemy korzystać oferując samochody dowolnej marki.